Ne desem bilmiyorum cahilliğime denk geldi ıspanak yemeğinden zehirlendim gece boyu hastanedeydim. Bebeğimin durumu çok şükür iyi fakat bebekten dolayı ne iyileştirici serum ne de ilaç alamıyorum. Karnım patlayacak gibi ishal, kusma… Bir tek sıvı takviyesi olarak büyük serum takıldı başka bir şey yapamayız bebeğin için riskli dedi doktor. Bol sıvı lifli probiyotik şeyler tüket dedi hala kötüyüm karnım ağrıyor. Ispanak yemeği yapmıştım o gün evde olmıcaz diye hiç tadına dahi bakmadan buzdolabına bıraktım ertesi güne hazır olur yemeğimiz diye ertesi gün çıkarıp fazla da ocakta ısıtınca zehirledi beni 😞 hamilelikte ishal, mide bulantısına ne iyi gelir ? 😞