Kızlar denmeye şubat ayında basladık o ay olmadı sonraki mart nisan denemedik diş tedavim çıktı uzun süreçti ara vermek zorunda kaldık. Mayıs ayında tekrar basladık bat 5 haziran ama regl belirtisi var yani ekstra belirti aramakta istemiyorum. 1 çocuğum var şükür rabbime olursa ikinci olucak. Bu sürece girdim ya kasık bel ağrısı erken gebelikte olan ama reglde de olan bişey. Siz ne alemdesiniz belirti falan var mı.