Minnakminik Kalp atışını hangi haftalarda dinlediniz? Adet düzensizliği olanlarda ya da döngüsü uzun olanlarda biraz daha geç dinleyebiliyor mu? Birinci gebeligimde düşük yaşadım. Ondan endişeme engel olamıyorum. Bebeğe sağlıkla kavuşmak istiyorum.
Merveue Minnakminik 7+5 de duydum adetim düzenliydi ama döllenme ile alakalı geö veya erken duyulabilir. Kaç haftalıksınız şuan
minnakhanimmm Minnakminik 6+3 haftalıkken duydum reglim düzenliydi kesede flan bir sorun bozulma yoksa 9 haftada bile duyan oluyor duymazsanız bile bekleyin benimde ilk gebeliğim kayıpla sonlandı şuan ikici gebeliğim hiçbir sıkıntı yok içinizi ferah tutun sağlıklı bir gebelikse her türlü dünyaya gelecek zaten öyle düşünün strese girmeyin 🙃
Gonca53 Bugün 6+1 de kalp atışını duyduk son adet tarihim 30 mart iken 25 nisana cektti benimki bayagi gec döllenme olmuş
Minnakminik Gonca53 benim de son adet tarihim 8 nisan ama perşembe günü 7+2 olması gerekirken 6 haftalıktı. Umarım yarın dinleyebiliriz.
Minnakminik minnakhanimmm darısı başıma bu gebeliğimin iyi sonuçlanmasını çok istiyorum. Bizim kese göründü, york kesesi göründü, crl:2.7 mm embriyo görüldü, kalpte böyle titreşim gibi bir şey var ama dinleme olmadı. Bir de benim rahimim ters.
minnakhanimmm Minnakminik inşallah kalp sesinide gümbür gümbür duyarsınız sizi en iyi anlayanlardan biriyim ne düşünüyorsun ne kadar stres oluyorsunuz hepsini tahmin ediyorum ama dediğim gibi içinizi ferah tutun olcak olan oluyor