Esraa00 GirlandBoy_Mom bana da demişlerdi tatlı ye dedi hatta Ye korkutma kendini bebeğin de sende iyisin biraz nazlı oğluşun
GirlandBoy_Mom Esraa00 yedim aşkım sıra bekliyorum şimdi bu ara hareketleri azdı zaten doktora da söyledim inşallah bi sıkıntı olmaz
Sila41_ GirlandBoy_Mom kalp atışları 120 ve 160 arası normal kabul edilir, kasılmalar da 20 dkda 3 defa 40 ın üzerine çıkmasıyla sancı var diyebiliriz şuan sizin 42 20 dakika içinde 2 kere daha çıkarsa 40 üzerine sancı var demek oluyor
Eslem2112 GirlandBoy_Mom uykuda olabilir bnm öyleydi göbeğimi sallladı dpktor güzel çıkmıştı inşallah bi sorun yoktur