october Günaydın herkese. Nasıl beslenirsek ne yaparsak yapalım embriyolarımız 3bb kalitesini geçemiyor. hatta biri 2bb. 3 kere denedik. Bu ve benzer kaliteyle hamile kalanlar var mı?
Bsygt95 october kaliteye takılma bak benim orta kaliteden bile düşüktü 5 kadın yumurta toplamaya girdik operasyona hepsinden en az 8 10 tane arası yumurta toplanmıştı ben doktora sorduğumda 3 adet toplandı dedi diğer arkadaşların yumurtaları 3 günü göremedi benim 2 si göremedi bi tane kalmıştı umudumu kaybetmiştim orta kalite 2 gün embriyosu koydular bi tek ben transfer oldum arkadasların arasında tek embriyoyla ve şükür allahıma tuttu ve şuan doğuma gün sayıyorum bence çok takılma güveniler eldeysen doktorda gerisi Allah’tan kafanı rahat bırak ben çok kafama takmadım varsa bi lokma yicek gelir benim olur dedim inşallah sağlık la kucagıma nasip eder allahım isteyen herkese nasip etsin 🤲
Beyazyasemin october Arkadaşım çift 3bb embriyo transferi ile şu an ikizlere hamile. Hem sizinkiler pgt den de temiz gelmiş. Bence olumsuz düşünmek için bir neden yok. Allahın izniyle sağlıkla kucağınıza alın 🌸
october Kukoss kullandık hatta son seferde picsi piezzo falan da uygulandı. aklınıza gelebilecek her şey yapıldı. fark oldu tabi her seferinde tek embriyo beşinci güne geliyordu genetikleri bozuk geliyordu. şimdi 6 yumurtanın hepsi döllendi 3 tanesi beşinci güne geldi iki tanesi pgtden sağlıklı geldi ama kaliteleri öyle çok iyi değil yani
HavvaM0806_ october 3 tur yumurta toplama işlemi uygulandı toplam 5 emriyo oluştu pgt den sadece 1 sağlıklı emriyo geldi ona da NGS yaptirdir oda sağlıklı geldi transfer ettirdik ilk transferde tuttu kalitesi de 5ab ydi Rabbim herkesin yardımcısı olsun herkes güzel haberi en kısa zamanda almayı nasip etsin inşallah
october HavvaM0806_ benim de 3bb bakalım nasibi varsa yaşayacak inşallah. pgt’den sağlıklı gelmesi bile mucizeydi benim için sizi de tebrik ederim 🥰
october Bsygt95 masallah ne güzel bir haber 🥰 ya öyle aşırı takılmıyorum genetiği sağlam oldugu için ama üç denemenin üçünde de bir eşiği aşamadığımız için aklıma takılıyor 🙂↕️
mrp2023 october acıbademden acıbademe bile değişiyor bence embriyologlar önemli, bende acıbademde yaptırdım mesela acıbademdeki ilk deneme pozitif çok sükür
Nurr52 october sürekli dua et nasibi varsa tutunuyor 🙏🏻bizim 8 yumurta döllenip bölünmüştü ,4. Güne kadar 5 tane geldi .5. Gün öğrendik ki 1 tane kalmış ,transfer edildi .pozitif sonuç aldık ..transferden sonrada olumlu düşün hep
october Nurr52 çok teşekkür ederim desteklerin için 🦋 umarım bir ay sonra buraya pozitif haberi yazarım ben de
october mrp2023 inşallah embriyolarım laboratuvarı sevmemiştir. transferden sonra büyüyüp gelişirler 🌸 size de sağlıklı mutlu doğumlar dilerim