Meln6 benim de testim aynı şekilde çıktı dün, bugün gecikmemin dördüncü günü normalde hiç gecikmem olmaz hep günü gününe olurum. Bugün de regl olmazsam eğer yarın kan testine gideceğim çok heyecanlı umarım Allah’ım bize Çifte bayram yaşamayı nasip eder 🙏🏼💖