Kızlar dört beş gündür gündür kasıklarımda çok ağrı oluyor batma gibi hareket edince hemen oluyor hastaneye gittim muayane ettiler şükür suyunda kendinde birşey yok nstye bağladılar ilk defa ondada sancı vs çıkmadı kan ve idrar verdim enfeksiyon için ondada bir sorun yoktu neden olur peki bu geceleri daha fazla oluyor hele kasıklarımda ve kramplar ne yapmam lazım başına gelen varmı