Merhaba arkadaşlar 7. Haftaya kadar bulantım kaşık ağrım vs fazlaydı ama 4-5 gündür belirtilerim aşırı derecede azaldı bir sağlıklı doğum yaptım 5 yaşında kızım var ondan sonra 2 kere düşüğüm oldu bu 4. Gebeliğim yani çok korkuyorum yarın doktor randevum var ama herşeyi çok olumsuz hissediyorum geçmişten kaynaklı benim gibi olan var mı ya da belirtileri olmayan sonradan kaybolan vs gibi