Sehrbnn mama ve ek gıda yerine bence doktorla konuşup vitamin takviyesi alarak emzirmeye devam edin. Anne sütünün yerini hiç bişey tutmaz. En azından 1 yaşa tamamlamaya çalışın kemikleri gelişsin bağışıklığı güçlensin. 5 6 ay gibi ek gıdaya da geçince daha rahat olur süreç