Oglusumubekliyorumsss
Kizlar mutlaka gogus pompa elektirikli olur manuel olur mutlaka alin ilk dogduklarinda cok az emdikleri icin sut kaliyor memede sislik yapiyor kizlar sol gogudum bebegimin kafasindan buyuk sisti yanio acio ağrı yapio bilemedim nasil olucak ne yapicagimi 4 gun deyim pompa aldım rahatladi biraz ama birden olmuyor kimse yasamasin ins bu bilgilerde cok onemli bnce dikkatli olunn ben oldum siz olmayinn💕😗sorularıniz varsa ??cwplarm