Oznr_r Elegantea10 ya aslında şimdilik bı sıkıntımız yok çok sukur ama doktorum ikiz gebeliklerde erken doğum riski daha fazla olduğunu söylüyor o yüzden riske atmak istemiyor
fafatara Oznr_r bunu size doktorunuzun söylemesi gerekiyor. Bende ciğer geliştirici oldum 4 doz ve doktorum bebek hareketlerinde azalma olacağını ve korkmamam gerektiğini söylemişti. Yani normal bir durum lütfen boşuna stres yapmayın, sevgiler.
Oznr_r fafatara çok teşekkür ederim aslında benimki de söyledi ama ne kadar süre olacağını söylemedi o yüzden tedirgin hissettim çok teşekkür ederim
fafatara Oznr_r ciğer geliştirici bir kortizon olduğu için ağır oluyor haliyle iştahımı açmıştı benimde ama gerçekten rahat olun sonrasında bir düzene giriyor hareketler :)
Oznr_r fafatara inşallah çok teşekkür ederim herşey o kadar tuhaf ki insan korkuyor ister istemez evhamlı oluyor