zehracelikel1 Çok halsizliğim ve ayak ağrım vardı dün ve bugün tansiyonumu ölçtürdüm 15 ( biraz yüksek ama aşırı değil) ve 13/8 ( sınırda) dediler ölçen kişi ve doktorlar 16+4 deyim
Biranneikibebe Merhaba 15 yüksek dedikleri gibi 13/8 sınır takip etmenizi öneririm. dinlenmiş halde büyük tansiyon 14 yada küçük tansiyon 9 ü görürsen doktor acil gelmemi söyledi