Asya1122 aynı sorun bende de var açlık şekerm hiç bi şeklde düşmuyo bana dahiliye doktoru em fazla 95 olmalı dedi benımki hrp 95 -100 aralıgı cıkıyodu ben insülin kullanmak istemiyordm ama araştırınca yüksek şeker daha tehlikeliymiş su an 2 doz insülin kullanıyorm doktor 2 doz verdı varla yok arası ve o bile etki etmıyo diyetimi bozarsam ama diyet yaparsam hiç bi şekilde bozmassam düzene giriyo özellikle akşam 8 den sonra hiç bişi yeme ben gece cok acıkırsam yoğurt yiyorum doktor yoğurt yıyeblrsn dedı o zaman düşük cıkıyo