Milaasss ben hakkı beye gidiyorum aslı hanımıda çok met ediyorlar. Hakkı bey çok ayrıntıcı bi doktor güzel ilgikeniyo ve herşeyi sıkılmadan anlatıyo tek tek. Bu yönden memnunum lakin doğum konusunda korkuyorum ben ilk kızımı lokal anesteziye doğurdum belden uyuşmalı ve özel çapada oldum çok memnun kaldım. Lakin burada bu konuda ne kadar uzmanlar anestezi uzmanları nasıl bilmiyorum bunlar beni düşündürüyo.