merhabalar, hafta sonu bir hamile ile konuşmamız üzere ve çokça araştırarak karar verdim. Aslında 2 ay daha deneyecektim sonra çekilecektim ama hamile arkadaş, 7 ay denedim olmadı 8. ayda çekildim kendi isteğimle ve o ay hamile kaldım dedi. Şu an 6,5 aylık. bende perşembe günü rahim filmi için randevu aldım çektireceğim, anestezili kendi istediğimle doktor istemedi, ama korkularım var kendi doktorum değil, farklı bir komplikasyon olur mu diye. hsg çekiminden 5 gün sonra yumurtlama günüm değerlendirmem gerekiyor mu yoksa bir döngü geçmesi mi gerekiyor. Buradan okuduğum kadarıyla çekilen kadınların bir çoğunda o ay oluşan hamilelik sağlıksız olmuş. Erken mi karar verdim acaba ya. Birde kendi yaşadığım şehirde değil ailemi ziyarete gideceğim yerde çekileceğim.