Myyfamily benim ilk gebeliğimde düşük olduğu için yani çok belirtim yoktu ama yani bunda yani aşırı kusmaya mide bulantısı yani dün akşam serum takacak dereceye geldim 8 haftalık yani bebeğimi kaybettirmiştik gebeliğimde yani yine mide bulantısı falan hiçbir şey bir belirtim yoktu doktora gitmiştim kalbi durmuştu dedi ben bu da 8 9 haftaya girdim yani Bir haftadır böyle mide bulantısı halsizlik oldu doktora gittim serum falan verdi işte takıyorum öyle