Sila41_ Rmys9691 ben regle 1 hafta kala ultra erken 10 mg duyarlı olanlardan yapmıştım ama çıkmadı aynı testin 2.sini tam regl günüm de yaptım silik çıktı o yüzden bence bekle canım şuan 29+1 haftalığım hatta
cottoncandy8 Ben 1 hafta kala awox yapmıştım çok silik bi şekilde gözüküyordu ama belli belirsiz 3-4 gün daha beklersen daha da netleşir eminim