Meral_63 Karın ağrısı normal mi sizce afedersiniz gazimda vardi omu sanci yapiyor ACABA inşallah başka bir şey yoktur korkuyorum sizde de öyle miydi
mucizem__ Meral_63 7 haftalık olarak söylüyorum 3 haftadır karın ağrım var Dr da gittim bir sıkıntı yok sanırım gaz ve kabızlıktan kaynaklı bide yediklerime dikkat ediyorum
Ayseguls_baby Meral_63 gaz sancısından oluyor 10 haftalığım hamileliğimin başından beri kabızım malesef. Dün de boşluğumda ağrı oldu gün içinde. Tuvalete çıktıktan sonra geçti. Kalın bağırsaktaki gaz, boşluğa vuruyormuş
Meral_63 mucizem__ benimde gaz galiba acayip sesler karnimdan geliyor dün akşam serum da taktim sıvı kaybı için vitamin vs karışım
Ayseguls_baby Meral_63 inşallah canım takip et yine de. Ben boşluktaki ağrıyı takip edip geçmezse doktora gidecektim çok şükür geçti
Meral_63 Ayseguls_baby ben de öyle YAPACAM dün serum taktım bide öyle oldu 🥴 inşallah bişey olmaz Allah’ın izniyle