34+3teyim 2700 olmş kilomuz ama 3 haftadr haftalık 500 gr alıyor bebiş doktor 2 hafta sonraya çağırdı sizce normal doğum olasılığım kaç bu kilo artışıyla😂kontrole gittiğimde normal hakkın tükendi dicekler diye korkuyorum 😂 ama bebiş gelsin diye duada edemiyorum şuan erken yani ama zamanınıda beklese yürüyerek çıkacak galiba tombikcim 😅