Kızlar ben şimdi bir tane park yatak aldım doğumum yüksek ihtimalle ağustos ayına denk gelicek ve yaşadığım şehir çok aşırı sıcak ilk zamanlar oturma odasında klima olduğu için orda yatıp kalkarız diye düşünüyorum sizce küçük beşikten almalımıyım park yatak büyük olduğu için oturma odasında kalabalık olurmu acaba diye düşünüyorum ne yapsam bilemedim