Meridaily Kızlar hamileliğiniz nasıl ilerledi? (ilk ay hamile kalanlar) Rahim filmi çekileli 6 gün oldu, doktor 3 gün korun sonrasında korunmana gerek yok dedi ama ben hala tedirginim.
Emrahirem Meridaily kanama durumuna göre hareket edebilirsin benim 6 gün ara ara kanamıştı kendimi 10. Günde hazır hissettim
Ayseguls_baby Meridaily ben hamile kalamadım 6 ay bekledim tekrar doktora gittim yumurtlama takibi yaptı yumurta geliştirici ilaç kullandım 2. Ay da hamileyim. 6 ay deneyip aşılamaya geçecektik
mucizem__ Meridaily Rahim filmi çekildi o ay olmadı 1 ay daha beklemek istedim ve 2. Ayimda hamile olduğumu öğrendim hemde 6 haftalık yani 1. Ay sonunda kalmışım
Meridaily Zeynepppp01 hayırlısı olsun inşallah🤲🏻❤️ bana da eğer ki bu 2 ay içinde olmazsa ağustosta aşılama olacak🥺 Rabbim bizlere de sağlıcakla, hayırlısıyla nasip etsin inşallah🤲🏻
Ayfersalih28 2 ay oldu cektireli nisan ayında kimyasal gebelik oldu ,bekliyorum doktor aşılama yapalım dedi de ben doğal olarak devam edeyim dedim
seher1242 Merhaba bende tüp bebeğe başlicaktım doktor hsg istedi çektirdim Nisan ayında ve o ay hamile kaldım ama onun etkisi bilmiyorum tabi genede Allah büyüktür diyorum 😊