Ben 9+3 teyim aşırı bi kaşıntım yok fakat gebelikten sonra beyaz bi akıntım vardı bunun normal olduğunu biliyorum ama bir haftadır falan kokulu bir akıntıya döndü. Kokusu aşırı rahatsız edici derecede 2 defa da tuvaletten sonra sarı sümüksü bi akıntı gördüm. Mantar mıdır ?