Hnddmr Çok büyük bi deprem oldu 20saniye kadar sürdü o an uyanıktım uzanıyordum ve çok korktum bi anda kalktım çöküp kapandım hamile oldugumu unutarak suan çok sancım var çok korktum diye midir acaba inşallah bişey yoktur
Supermom488 Hnddmr Geçmiş olsun bizde hissettik çok şükür haberlerde falan bakınca kimsede bişey görünmüyor içinizi ferah tutun
Tugcender Hnddmr kuzum bende de bel ağrısı var otururken yakalandık korkudan oldu diye düşünüyorum bende