anneoluyorumm13 Turuncubebik hayır çünkü yazmadan önce oturup diğerlerine ne cevap verdğinize bakmadım canınız ne isterse onu koyun
Suheyle1 Turuncubebik siizin içinize işlediyse başkalarının fikrinim bi önemi olmasın ogulcan diye arkadaşım vardı benim hiçte öyle arkadaş arasında ismi komik falan karşılanmıyordu herkese normal geliyordu o kadar absürt isimlerin arasında gayet hoş olabilir siz kendi fikrinize odaklanın
2025anneadayi içinizi kıpır kıpır eden, en çok sinen ismi koyun. burda hangi ismi sorarsanız sorun mutlaka beğenmeyen olucak. o yüzden hiç kafanızı karıştırmayın🤍