AloneAngel58 Merhaba bayanlar 38-2 günlük hamileyim açılmam yok suda yok nişan gelmişti bir kaç gün önce şimdi gece 12 den beri hareket ediyor bebek hıçkırıyor hareket ediyor gece 01.30 oldu yine hareketleri hızlandı ve belim çok ağrıyor doğum olabilrimi
12betul AloneAngel58 Evet doğum olabilir .benim kız 2,5 da gece kıpır kıpır halay çekiyordu içerde . 3 te suyumu patlatıp gelmeye karar verdi geldi . Sana da su gibi doğumlar nasip etsin rabbim
susaMom_ AloneAngel58 Benim 38+5te doğumum olmuştu önce çatı muayenesi oldum 1cm açıklığım vardı hafif bi kanama oldu çatıdan sonra tetikledi sanırım arkasından nişanım geldi 2 gün kadar nişanım gelmeye devam etti 3. Gün sancım başladı gece hafif regli ağrıları gibi oluyordu sabah 11de hastaneye gittim 3cm açılma dedi yatış verdi normalde gitmezdim de doktorum 9da yatış yapıcaz demişti bende biraz geç gittim bilerek uyuyamamıştım bütün gün suyumu hastane de patlattılar yani ne olacağı belli olmuyor canım kendi deneyimimi anlatayım dedimm
12betul AloneAngel58 nişan ya da su gelmeden de başlayabilir doğum . Bir de nişan gelmiş . Saniyesi farketmez bir anda doğumda başlayabilir .
snglaltn Nisan nasıl oluyor bende 38im kahverengiyse hamilelik başından beri hep geliyordu benim kahverengş o yüzden nasıl ayırt ediyor ve bugün bbeşmkş de çok hareketli sanki içerde hıçkırıyor kalp gibi bişey atıyor çünkü hareketlerden uyanıyorum
Nefes123- Bende 38+/i2 oldum ama bebek kanala girmiyor 40 a kadar bekleriz sezeryana alırız dedi doktor 1 cm açıklık vardı ama hiç bir belirti yok sizin bebekler kanalda mı acaba