Jrnfudjrjr evet çok güleryüzlüydü sadece çok hızlıydı her şey ama her detayı da verdi, bu arada akşam gittiğim için ve her yer çok sakin olduğu için de almış olabilir eşimi çünkü normalde almıyor diye yorumlar okumuştum, sadece biri iyi değildim ağlıyordum ondan eşimi aldı yazmıştı burda