Denizj Teşekkür Ederim ☺️
Hayır Sıkıntı Olmadı Sadece Biraz Kanamam Oldu Doğum esnasında Onuda Kontrl Altına Aldıgını söyledi Doktorum Normal Sezeryanla Aynı Oldu Yani Bide Benim Kötüsüydü 38 haftalık doğum yaptım bir gece hastnde kaldım ve taburcu oldum Kan Takviyeside Yapılmadı Rahimde Alınmadı