susaMom_ evet gerçekten biz aynı kişiyiz ben emin oldum 😂 ben de biraz rahatlığıma vuruyorum evet evham yaptığım bazı durumlar var okey ama mesela yükseğe sakın uzanma sakın 2 lt su bile taşıma falan modunda olanlar varya ben öyle olamadım riskli değilse gebelik hareketle düşecek bişey değil tutunan bebek yiceği ekmek varsa her türlü tutunuyor kağan kocatepenin bi videosu var o adam beni çok rahatlatıyor çok rahat biri hamile kalmaya çalışırken izliyodum onu. Zaten öyle normal günlük sayılabilecek hareketlerle iştahla falan bişey olcak olsaydı istenmeyen hiç bi gebelik kürtajla sonlandırılmazdı. Bi yakınımız var seneler önce riskli bi gebelik olacağı için bebeğin düşmesi adına iğne vurulmuş o iğneye rağmen düşük başlamamış ve şu an benle bir kızı var.
Beslenme konusuna gelince de zaten şu an bizden beslenmiyolar yani yolk keseleri falan duruyor henüz doktor beslenmen 12-13ten sonra önem kazanıcak demişti. Zaten ekstra kaloriye ilk zamanlar ihtiyaç yok hiç kilo almayıp 4 kilo doğuran da var 30 kilo alıp 2kilo doğuran da. O yüzden elimden geleni yapıyorum kendimi yetersiz veya kötü hissedemicem 🤷♀️