Evet arkadaşlar sonunda bende doğum yapabildim 🙈 bugün kontrole geldiğimde doktorum yatışımı verdi.. son ana kadar normal doğum gözüküyordu fakat açılmam olmadığı için birde nst de bebekte kalp çarpıntısı çıkınca acil sezeryana aldımm.. ama iyikide alınmışım plesenta bana yapışmıştı normal doğum olsaydı doktorum çok yıpranacağımı bildirdi… Şu zamana kadar kendimi hazır hissetmedim ama şuan iyi ki bebeğimi yapmışım diyorum çok güzel arkadaşlar bakmaya doyamıyorum