Kızlar merhaba ağustos Sonu gibi doğum görünüyor kıyafet alışverişi konusunda kararsızım neyi ne kadar almam gerektiğini bilmiyorum yenidoğan kıyafetinde ne kadar Zıbın almalıyım ne kadar altüst takım almalıyım ya ya da 1-3 ay olarak neyi ne kadara almalıyım bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim