nyx Kalabalıktan ziyade kendi tecrübemi paylaşayım. 33.haftada ben de voleybol maçına gittim. Tam önümde bando takımı vardı ve çok gürültülüydü. Bebeğimin huzursuz olduğunu hissettim, çok fazla hareket ettiği için dayanamayıp maçın yarısında dışarıya çıktım. Tabii sizin haftanız daha erken olduğu için kulak gelişimi tamamlanmamıştır, o yüzden benim yaşadığım gibi sorun olacağını sanmıyorum ama ne olur ne olmaz bence doktorunuza sormadan gitmeyin