Cok kanama olmuyor vajinal dogum gibi degil, ilk kalkisin cok zor olacak ama bir sonraki o kadar kotu olmayacak, yurudukce rahatlayacaksin. Bolca emzirmeye calis her agladiginda meme ver,bas agrim olmasin diye bolca kahve icmistim, emzirme yastigimla da bebegimi kendime yükselttim rahat bir pozisyon oldu goturmeni oneririm
Ve ilk emzirmeden sonra hep gumus kapak kullandim hic yara ve emzirme sorunu yasamadim onuda oneririm