Benim doktorum çatı muayenesi yapmıyor doğru bir uygulama olmadığını söyledi belki sizinki de yapmaz hemen endişelenmeyin bence. Doğum başlayınca şimdi görüp söylediğimiz her şey değişebiliyor hiçbir uluslararası kurum desteklemiyor artık diye söyledi. Nitekim görümceme doktoru 36.haftada yapmıştı ve sen normal doğuramazsın arkaya dönük yapısal olarak dedi sezaryen günü vermek istedi görümcem de inat etti bekledi 40+0 da nişanı geldi hiç açılması yokken yatışını yaptılar 3 saat sonra hiç sancı bile çekmeden doğurmuştu sonra da doktoruna gidip hani doğuramazdım diye hesap sordu 😄 çatı muayenesine bakış açısı doktordan doktora değişiyor anladığım kadarıyla