KAANMOMY Kızlar iyi geceler. 35 haftaya girmeme az kaldı ama hala bebeğim baş aşağı pozisyon almadı kafasının büyüklüğü iki hafta önde gidiyor. Başı midemin altında poposu aşağıda bacaklarınıda sağıma uzatmış pozisyonda. Sizin kaçıncı haftada döndü yada doktorlarınız bu konuda bilgi verdi mi? İlk gebeliğim
Kkardelenn1 KAANMOMY bana 37 ye kadar dönmeler olur 37 sonrası da olur amq çok fazla karşılaşmıyoruz dedi doğum esnasında dönen de oluyormuş bazı doktorlar 30 haftada makat olan bebeğe donmez artık falan diyip anneleri strese sokuyor ama doktorum yok öyle bir şey dedi
kelebeginannesi_ KAANMOMY iki hafta falan daha dönme ihtimali var bebek büyüdükçe alan daraldığı için dönmesi zor oluyor ya o yüzden erken hafta dönmesini bekliyor doktorlar döner inşallah en kısa zamanda
mrsyildizmom KAANMOMY 35+6’da kontrolüm vardı baş aşağı pozisyona geçmiş dedi doktorum şu anda 36+3’üm henüz vakit var sizin için de stres yapmayın 💐
Tugcender KAANMOMY kuzum ilk gebeliğimde 34 ten sonra döndü ama doğum anında bile dönüyo son günde dönüyo diyen büyüklerim vardı ne kadar doğru bilmem
KAANMOMY Kkardelenn1 benim doktorumda kafası büyük olduğu için dönmeme ihtimali yüksek dedi ama yinede ben umut ediyorum. Herhangi bi egzersizde vermedi. Korku dolu bekleyiş içerisindeyim🥲
sevcnnn9 Bebek dönsün diye evde egzersizler yapabilirsin doktoruna ne tarz egzersizler yapmalıyım diye de danışabilirsin dönsün diye bekleme bence bi tık çabala strese de sokma kendini
KAANMOMY sevcnnn9 37 den önce egzersiz yapmayalım dedi riskli gebeyim. Youtubedeki dönmeyen bebekler için yapılan egzersizlerinde çok zararlı olduğu söyledi. Sadece bacak kaslarını çalıştırmak için pilates yapıyorum şuan.
KAANMOMY Tugcender evet annemde ablamın sancı çekerken döndüğünü söyledi. Bazıları çok net konuşuyor 32 ye kadar dönmediyse sezeryana hazır ol diye. Karşı değilim ama nette değil sonuçta🥲 çok teşekkür ederim ☺️
Tugcender KAANMOMY rica ederim her zaman 🥰 inşallah herşey gönlünce olur net konuşanları poponla dinle 🤪 her doğum kendine has kendince özel 🌸
Aydnkynk KAANMOMY dönecek çocuk her türlü dönüyo benim ki 6 ay civarıydı doktorum hiç heveslenme bu çocuk yer yapmış hep aynı yerde konumlu haldeydi sezeryan dedi sona kadar hep ümidim vardı en son adam çine gitsende seni kimse normal doğurtmaz vazgeç demişti doktorum da sürekli normal yaptıran bi doktor
Nutella- İlk kızım 28. Haftada dönmüştü, ikincisi 31 haftalıkken gittiğimizde dönmüş dedi doktor, şu an 36 haftalık hala baş aşağı, benimkiler erken dönüyor biraz