Mommysangels gönlünü ferah tut canım imkanın varsa özele git ben oraya gideceğim çünkü girmeden bana forum yazdirdilar ultrasonda sıkıntı falan varsa görünmez diye imza aldılar sıkıntı olursa doguracagim falan yazdirdilar içime şüphe düştü bayram sonu ozele gideceğim bakalım bebeisimi görürüm orda gerçekten devketteki bazı doktorlar çok kötüler