EsraVural57
Kesinlikle bırakmalısın , ben günde 1 paket içiyordum öğrenir öğrenmez bırakmaya calıstım 1 hafta sadece günde 1 adet içtim oda vicdan azabıyla , sonrasında tiksindim ve suan yanımda biri içtiğinde bile midem bulanıyor 👊🏻
Hersey bebişlerimiz için 🎀