peripella Nur_kybs uygulamaya göre 72 ama 2.sezeryan 57 diye sayıyorum 2 gündür bel ağrısı yoğun günler hızlı geçsin istiyorım
nisaakb ErsBegAs ayy ben de haziran sonunu bekliyorum bakalım dayanabilecek miyiz 😅😅 allahtan bayram girdi araya
3_bebelianne Nur_kybs ay cok duygusalım ben🥹sendede oluyormu ilk bebişim değil ama değişik ya heyecan var