Kızlar herkese merhabalar,
- Haftadayım çok şükür bebiş iyi fakat ben faranjit oldum, felaket bir öksürük krizi ve beraberinde gelen kusma var 2 gündür ne yesem kustum ne içsem kustum öksürmekten boğazım çok kötü. Bugun dahiliyeye gittim ve infex verdi prospektüsünde hamilelikte kullanılması önerilmemektedir dediği için kullanmadım akşam tekrardan fenalaştım ve acile gittim serum takıldı doktor bu defa augmentin verdi. Aranızda antibiyotik olarak augmentin kullanan var mı önerir misiniz ?