Kızlar hayatta yapmayacagım bir şey yaptım ve cüzdanımı kaybettim, dün kızım eşim ben dışarı çıktık bütün para da bendedir hep neyse gittik geldik eşim yolda durdu bi yerde kartımı istedi bende arkada kızımla oturuyorum kartı verdim kucagımda çocuk uyuyor diye de cüzdanı attım oto koltuga eve geldik, sabah oldu eşime para vermek için aradım tarafım yok dedim arabadadır alırsın, adam gitti baktı arabada yok
Neyse akşam oldu geldi arabaya ben baktım yok
Cğzfanın içinde kızımın ve benim türk kimliklerimiz benim pasaportum kızımın alman kimligi benim alman oturum kartım 1 aylık paramız ne ararsanız var neyse kızı uyuttum evi aradık yok eşim sinirlendi gitti evde 1 kuruş paara yok başka 😂 neyse ben kapının arkadına geçtim ethem dede ethem dede diye söyledim aramaya başladım ama nasıl aglıyorum sonra kızımın dolabına bakayım dedim baştan aşagı indirdim hop önüme düştü 🥲 eşim de baktı bende ve orada yoktu eminiz ama çıktı valla, sonra 40 göbek attım o ayrı 😂