Sydnr58 Herkese merhaba. 10+3 gebeyim. Biraz önce karnımın belli bir kısmına hafif parmağımla bastırdığım da kalp atışı gibi pıt pıt bir şey atıyor. Bebeğin kalp atışı olma ihtimali var mı? Çok merak ediyorum. Sadece bir bölge de net bir şekilde hissettim
Sydnr58 Moz kalp atışı gibi pıt pıt atınca acaba dedim hissedenilir Myiim çok heyecanladım :) evet mümkün olmayabilir