Mnkse_ahmt Tahlil yaptırdım kolesterolüm 228 çıktı sağlık ocağı çok tedirgin yaptı beni daha önce bu durumu yaşayan oldu mu ?
Noluyoya Benim 300 çıktı şok oldum kadın doğumcuma attım gebelikte kolesterole bakılmazmış bile 2 katına kadar yükseliyormuş normal böyle olması dedi özellikle son trimesterde