Bumah Selam hanımlar bugun aşı oldum ve bebek çok az hareket etti toplam 2 3 kez başına gelen oldumu aşıdan kaynaklı mı acaba
deryakrgz Bumah ben oldum ama bende öyle birşey olmadı diğer postlarda hareketlerinin azaldığını okumuştum bende
happyboy_ Bende yakın zamanda olucam ama bunla alakalı bişeyler okumuştum az hareket ediyor diye ama içiniz rahat etsin bir doktorunuza sorun