Nazlii23 Selamlar her kese. Hamilelikde makat catlagi olanlar normal dogum yaptiniz mi acaba? Yapila bilir mi yani? 3.hamileligim, sezeryan olmak hic istemiyorum(
ftmdyn22 Nazlii23 ben sezaryen doğum olduktan sonra oldum çok kötü bir durum Allah yardımcımız olsun korkarım tekrar olurum😩
ArasMom__ Nazlii23 ben yaptım normal doğum. Sadece fissürüm çok şişti ama ağrı falan yada çatlak derinleşmemişti
Zuleyhadere25 Nazlii23 benimde vardı dgumdqn snra olmuştu 2. Yide dogdum biley olmadı sarı kantaron yagı sür her tıvalette şuan varsa iyleştirir içine kadar sür