Nurkl Kızlar biz yarın 5+4 oluyoruz , 4+5 Ken keseyi gördük yarın kontrole gideceğim inşallah bebeği görürüm Siz ne durumdasınız keseyi bebeği görenler var mı? :)
Nurr52 Nurkl bizde 5+3 üz öğrendiğimde doktor onbeş gün sonra gel şuan çok küçük gözükmez demişti o 15 gün bir türlü geçmiyor
Beyzanury1234 Nurkl 5+2 keseyi 3 gün önce zar zor gördük bakalım bu hafta muayene olacağım üstten görebilecek miyiz veya bebiş görünür mü bilmiyorum geç döllenme olmuş dedi doktorum
Nurkl Beyzanury1234 bende vajinalden gördüm, inşallah görürüz yolk sacla ilgili bir şey demedi bana haftaya gel görelim demişti sadece
Denizqqqq Meleklerim5 suan7 haftalık oldum 6+4de bebisi vajinal ultrason ile gorebildik kalbinide çok sukür duydum 2 hafta sonra tekrar gel dedi özele gidiyorum bu arada sehir hastanesine gittigimde bir sey var ama kese olabilir olmayabilir falan demisti sonra bakip emin olmustu kese boyum 5 +4 de gs 8.82 mm yazıyor cnm
Meleklerim5 Denizqqqq banada keseye benziyor ama daha çok küçük 1 hafta sonra gel netleştirelim dedi vajinal 0.34 yazıyor beta 1728 di perşembe benim de tekrar kontrol korkuyorum yani büyümediyse kese diye
Denizqqqq Meleklerim5 benim betam 4 bindi canm 5 + 4 de keseyi karindan gormustuk 1 haftaya bebis gozuktu icini ferah tut :)
Nurkl Meleklerim5 evet içinizi ferah tutun hiç bir sıkıntı olmayacak 🌸🌸🌸 herkesin gelişimi farklı sonuçta hayırlısı ile kucağınıza alın inşallah 💕
Meleklerim5 Denizqqqq ay inşallah ya teşekkür ederimm inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız bebişlerimizi