İyi akşamlar kızlar🌸 bugün kontrolum vardı henüz bebek doğum kanalına inmemiş ama doğuma hazır vaziyetde başı kanala yakın doktor daha doğuma var dedi. Vajinal doğum düşünüyorum sizce kaç güne doğum kanalına iner? Bu cumaya kadar beklicez dedi doktorum aksi durumda sezeryana alınacağım. Sizde durumlar nasıl?🩷