Çok şükür bana da yazmak nasip oldu. 37+4 de kavuştuk. Doktorum Perşembe günü bir cm açıklık ve yumuşama olduğunu söylemişti. Cuma günü nişan geldi ama sancı yoktu. Bu arada çok faal olmaya çalıştım merdiven indim çıktım pilates egzersiz yürüyüş yerleri elle silme ördek yürüyüşü bunlara ek olarak tarçınlı su tükettim. Pazar gunu AVM de gezerken suyum geldi. Acilen hastaneye geçtik kendi sancılarımı bekledik ama yetersiz kaldı maalesef açıklık ilerlemedi propess taktılar ve sancılar oturdu beş cm açılınca propesi cikardilar ve suya girdik açıklık birden 9 cm oldu ve ben neredeyse hiç ağrı hissetmiyordum ıkınma isteği çok yoğundu doktorumun yönlendirmesiyle iki üç ikinma sonucu bebeğime kavuştum. Hastaneye yattıktan sonra 5 saat içinde her şey bitmisti. Darısı gün sayanlara kavuşmayı bekleyenlere olsun.