Esma_77 Hayırlı akşamlar hanımlar iki gündür çok karnım ağrıyo içimden bişey çekiliyo gibi sancım oluyo 5. Haftadayım bu normal mi yazabilir misiniz fikirlerinizi
Mnkse_ahmt Esma_77 yerleşme ağrıları olur büyük ihtimalle bendede oluyordu hatta regl olacakmış gibi sancılıydı belime felan da vuruyordu baya ama dediğim gibi yerleşme ağrısıymış 🤗
duyguduyguuu Ağrılarınız azaldı mı benim de var kese için dö çok erken dendi o yüzden endişeli bekliyorum