Burcucaglar_66 29u adet günümdü ama az lekelenme geldi sonra ertesi gün yine kahverengi leklenme geldi bugun 4. Gün lekelenme hala geliyor kahverengi şeklinde bu udurumm yaşayan varmı 4. Gün dabahta test yaptım negatif çıktı
Miracle_1 Burcucaglar_66 benim çoğunlukta öyle gelirdi adetim bir iki gün lekelenme 4. Gün falan kanamayla başlardı inşallah sizin gebeliktir ama
Burcucaglar_66 Miracle_1 ama bugun 4. Gün hala kahverrngi bu zamana kdar hiç böye olmamıştı kasıklarım ağrıyor göğüslerimin ucuda böyle beyaz baloncuk gibi olmuş
Esma_77 Test verdim doktora pozitif çıktı ama henüz ultrasonda bişey görünmedi bugün ağrıdan ağladım korktum bişey olucak diye tecrübeliriniz için sormak istedim
Burcucaglar_66 Esma_77 anladım benim adetime 1 hafta kala karsr verdik anne baba olmaya ozaman birlikte olduk ondan dolayı geç olabilirmi diye düşündüm ama kahverengi leke devam ediyor 4. Günümde halen
Esma_77 Burcucaglar_66 evet olmuştu yarın bi doktora görünmek için gidicem endişe ettim ikinci hamileliğim bu ilkinde hiç böyle ağrılarım olmamıştı