Huzurmutluluksevgi Kızlar merhaba 20.4 gun hamıleyım bebek hareketını arada hıssedıyorum normal mı dısardan net bellı degıl ama ıcımde bazen bı kucuk tık olıyor gıbı sızlere sormak ıstedım 🥰🥰
Busra2013 Huzurmutluluksevgi yarin 23 gircm ayni bugun gittim hersey yolunda bazen karnimda deprem oluo gibi bazen elimi koyunca hissediom bazen hic stmio