Kızlar özellikle hafif hareketli olduğumda özellikle sağ kasığım ağryor. Doktoruma bel ve kasık ağrılarımı sordum normal diyor. Şu an sol yanıma uzanıyorum hala daha kasıklarım gerilircesine ağrıyor. Kramp ya da sancı şeklinde değil, gerilircesine ağrı. Bazen şiddeti artıyor. Bir de şu bel ağrısı sık sık neden olur ki, tam bel boşluğu? Var mı aynı şeyleri yaşayan, neden olur bunlar?